joomla 2.5joomla2.5

Як працює дизельний двигун?

Як працює дизельний двигун?

dizelУ дизельних двигунах повітря, що надходить у циліндри, стискується, внаслідок чого температура в циліндрах зростає вище температури крапки запалення дизельного палива. У момент, коли поршень перебуває перед верхньою мертвою крапкою (ВМТ), у стиснене повітря при температурі 600° С впорскується дизельне паливо, відбувається його самозапалювання.

Якщо двигун дуже холодний, стиск повітря не забезпечує температуру запалення й тоді необхідний підігрів двигуна

У кожній вихровій камері розташовані свічі накалювання, що служать для підігріву камери згоряння. Напруга на свічі накалювання подається через тимчасове реле підігріву двигуна

До насоса високого тиску паливо подає паливний насос, що підкачує. Він качає паливо до насоса високого тиску, у якім створюється тиск 100-125 кг/див2, що дозволяє зробити упорскування палива. Одночасно регулятор насоса високого тиску регулює величину подачі палива залежно від положення педалі подачі палива. У відповідних моментах паливо підводить до вихрової камери даного циліндра через форсунки. Форма вихрової камери або передкамери сприяє тому, що усмоктуване повітря в процесі стиску одержує вихровий рух, у результаті чого утворюється оптимальна суміш повітря стопливом.

Перед вступом у насос високого тиску паливо проходить через фільтр, у якім затримується вода й механічні частки. Насос високого тиску приводиться в дію колінчатим валом через подвійний ланцюг

Залежно від моделі двигун може бути обладнаний насосом високого тиску з окремою системою змащення, що вимагає систематичного огляду, або насосом високого тиску, що змазується маслом від двигуна через отвір у розподільному валу, що забезпечує змащення всіх частин, що рухаються, насоса й не вимагає окремого огляду

У сучасних моделях дизельний двигун включається вакуумним регулятором. У ньому створюється додатковий тиск через механічний насос під час роботи двигуна. Зупинці двигуна сприяє подача повітря до механізму, що підкачує, у результаті чого відбувається вповільнення регулювального важеля. Двигун можна заглушити приводом вимикання насоса високого тиску

Як працюють бензинові двигуни іномарок. Бензинові двигуни іномарок по параметрах, що визначають їхня працездатність, не відрізняються від вітчизняних. А от системи харчування, навіть у тих самих марок, можуть різнитися. Двигуни бувають як карбюраторні, так і з електронним упорскуванням

Карбюратори можуть бути звичайні й з вакуумною заслінкою. В основному, звичайно, установлюються звичайні двокамерні карбюратори з поплавковою камерою й усіма системами, які є у вітчизняні. Але фірма може встановити два або три карбюратори на свій двигун і зробити дві поплавкові камери, фірма "Mitsubishi", приміром, комплектує двигуни пластмасовими, за винятком кришки й підстави, карбюраторами. Коротше кажучи, на вашому автомобілі може стояти будь-який карбюратор, але всі їх поєднує, наприклад, наявність автоматичної системи пуску

Система пуску сучасних двигунів являє собою наступне: це або біметалічна спіральна пружина, або сильфон, заповнений матеріалом з більшим коефіцієнтом розширення. Пружина або сильфон залежно від температури мають ті або інші розміри. Біметалічна спіральна пружина перебуває в спеціальному круглому, звичайно пластмасовому корпусі, який, віджавши кріпильні гвинти, можна обертати й тим самим робити регулювання всієї системи пуску. Повітря в цьому круглому корпусі підігрівається спеціальною електричною спіраллю, на яку подається напруга після включення запалювання. Потужність спирали підібрана так, що час підігріву повітря, при якому біметалічна спіраль повністю відкриє повітряну заслінку, збігається згодом прогріву двигуна

Якщо провернути корпус біметалічної пружини проти годинникової стрілки, то час прогріву повітря в цьому корпусі збільшується, якщо за годинниковою стрілкою, - зменшується

Якщо на карбюраторі встановлений сильфон, то він просто обмивається водою із системи охолодження й залежно від її температури змінює свої розміри, регулюючи кут закриття повітряної заслінки й величину прогревных оборотів. Один кінець пружини жорстко закріплений, а іншої через систему важелів пов'язаний з повітряною заслінкою. Ця заслінка, залежно від температури навколишнього повітря (а у випадку застосування сильфона залежно від температури охолодної рідини), повернена на той або інший кут

Іншою системою важелів повітряна заслінка повертає зубчастий сектор, у який упирається важіль від дросельної заслінки. Таким чином, залежно від кута повороту повітряної заслінки, важіль дросельної заслінки впирається в той або інший зубець сектору, тобто дросельна заслінка відкривається на відповідний кут

Оскільки пружина дросельної заслінки дуже сильна, то для того щоб повітряна й дросельна заслінки встановилися в положення, необхідне для запуску при даній температурі, треба надавити на педаль газу. Тепер залишилося відпустити педаль газу, при цьому дросельна заслінка повністю не закриється, тому що її важіль упреться в той або інший зубець сектору. У міру прогріву двигуна, якщо ви ледве надавите на педаль газу, зубчастий сектор і повітряна заслінка встановляться на інший кут, і, коли педаль буде відпущена, прогревные обороти будуть іншими (знизяться).

На багатьох карбюраторах коштує система, яка сама скидає газ після завершення прогріву. Вона просто відраховує час, а принцип дії її той же: електрична спіраль і біметалічна пластинка, яка сама, у силу своєї конструкції, може пересилити пружину дросельної заслінки й повернути зубчастий сектор так, щоб важіль дросельної заслінки його не стосувався, і газ буде скинутий

Сильфонная система сама скидає газ, тому що вона теж у стані пересилити пружину дросельної заслінки. При запуску холодного двигуна повітряна заслінка звичайно повністю закрита, але відразу ж після запуску двигуна вакуумний серводвигун її трохи відкриє, інакше паливна суміш буде надмірно багатої, що видне по чорних вихлопних газах

Якщо ви надавите на газ до прогріву двигуна, інший вакуумний сервопривод примусово відкриє повітряну заслінку на більший кут. При скиданні газу вся система знову встановиться в режим прогріву, якщо двигун на той час ще не буде прогрітий

Майже всі карбюратори мають обладнання для примусового підвищення оборотів холостого ходу. Коли ви включаєте кондиціонер, підвищується навантаження на двигун, і він знижує обороти. А для нормальної роботи насоса кондиціонера, з урахуванням діаметра приводних шківів, необхідно навіть підвищити обороти холостого ходу двигуна до 1000-1200 про/мін

При запуску двигуна необхідно відкрити дросельну заслінку й тоді не треба торкати педаль газу, досить тримати ключ запалювання в положенні "стартер".

При різкому повороті керма, якщо двигун працює на неодруженому ходу, насос гідропідсилювача може не створювати необхідного тиску рідини, до того ж у цей момент через підвищення навантаження на двигун за рахунок інтенсивної роботи насоса гідропідсилювача обороти холостого ходу ледве знизяться, тобто знизиться й тиск, створюване насосом. Щоб цього не відбувалося, обороти холостого ходу треба ледве підняти. Для того щоб запобігти розряду акумулятора на низьких оборотах холостого ходу при включенні фар, габаритних вогнів або нагрівника салону, треба підвищити обороти двигуна

У всіх випадках дросельна заслінка ледве відкривається спеціальними вакуумними серводвигунами, і обороти двигуна зростають.

Зв`язок з нами

Phone8 (067) 604-65-56
Запчасти
Phone8 (097) 266-42-13
Мастер
Gmailklad1@svitonline.com
folder homeвул. Помаранчева, 1

Опитування

Якою маркою автомобіля Ви користуєтесь?
 
JoomlaWatch Stats 1.2.9 by Matej Koval